Pages

Untaian Hikmah

Kata-kata Yusuf Islam (Cat Stevens): ‘Budaya dan nilai hidup Barat adalah seperti sebuah kapal yang sedang tenggelam dan umat Islam sedang berebut-rebut membeli tiket untuk menaikinya’

Thursday, March 11, 2010

Terima kasih buat semua!



Salam buat semua pengunjung Syariah Paksi Keadilan,


Teguran, pertanyaan, galakan dan kata-kata yang bagiku adalah kata-kata yang menyuntik semangat untukku terus menulis. Ada yang bertanya direct kepadaku, `lama tak update blog. bila nak update?'. ada juga yang melontarkan pernyataan melalui suamiku. Hmmm... nampaknya rakan-rakanku juga mengikuti perkembangan tulisan-tulisanku dalam blog ni. Bukan setakat itu, mereka menghargai dan terus memberi aku kata-kata semangat agar ku terus mencoret dalam blog ini. Kalau nak dikira sibuk, yelah..semua orang sibukkan. Tapi masa yang diberi selama 24 jam tetap sama kepada semua orang. Kita yang sepatutnya menggunakan masa yang diberikan itu sebaik mungkin. Kalau tak, masa akan meninggalkan kita begitu sahaja. Hari ini 12 Mac 2010 pukul 10.31 pagi tidak akan sama dengan esok 13 Mac 2010 pukul 10.31 pagi.

Terima kasih buat semua sahabat perjuangan, rakan-rakan dan kenalan maya yang mengikuti perkembangan dan tulisan blog ini.


Syariah Paksi Keadilan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails